Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány

VERBA DOCENT projekt

Tárgy: Ajánlatkérés rendezvények szervezésére és lebonyolítására

Tisztelt Ajánlattevő!

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program 2014-2020 ROHU 380 azonosító jelű projektjének megvalósítása keretében ajánlatot kér Önöktől az alábbiak szerint.

Az Ajánlatkérő szervezet neve, címe, további elérhetőségek:

Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány

Cím:            5711 Gyula, Külterület 4.

Ügyintéző:  Várhelyiné Szűcs Panka Margit

telefon:        30/2729980

email:          panka@biotej.hu

További információk kizárólag a fenti elérhetőségeken szerezhetők be!

A jelen beszerzési felhívás tárgya:

Az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosító jelű projektjének megvalósításához kapcsolódó rendezvények szervezése és lebonyolítása.

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az aradi Excelsior (Asociatia pentru Promovarea Valorilor Naturale si Culturale ale Banatului si Crisanei) Egyesülettel együtt a „VERBA DOCENT” Felnőttképzés az egészséges élet és a fenntartható életkörnyezet területén elnevezésű program keretében, hátrányos helyzetű személyek részére képzések megszervezését és lebonyolítását tűzte ki célul. A projekt sikeres megvalósításához az Alapítvány ezúton kéri Önök írásbeli ajánlatát.

Specifikáció rendezvényenként:

1.     Sajtótájékoztatóval egybekötött nyitórendezvény

Tervezett dátum: 2020.09 hó

Tervezett helyszín: Gyulavári Kastély konferenciaterme (ajánlatkérő biztosítja)

Tervezett létszám: 15 fő

A rendezvény célja: A projekttel kapcsolatos széleskörű tájékoztatás a projekt célkitűzéseiről, megvalósítókról, eddigi eredményekről. A célcsoport tagjainak elérhetőségében segítséget nyújtó potenciális (oktatási, foglalkoztatási) partnerekkel személyes kapcsolatfelvétel, információcsere.

Feladat: potenciális partnerek, médiapartnerek megkeresése, minimum 5 sajtó/média képviselőjének megjelenésével. Vendégelőadó(k) felkérése.

Ellátás: kávé, üdítő, svédasztalos étkezés

Személyi feltételek: 2 fő hostess

Tájékoztató anyag készítése. (1 oldal, A/4 méret, színes), RO-HU az arculati kézikönyvnek megfelelően.

2 db cikk szerkesztése és megjelentetése nyomtatott helyi/regionális sajtóban (az arculati kézikönyvnek megfelelően, ebből 1 fizetett.), 1 db riport megjelentetése helyi TV-ben vagy on-line médián.

Technikai szolgáltatások: projektor, számítógép, hangosítás, fotódokumentáció, teremdekoráció készítése.

2.     Állásbörze 1.

Tervezett dátum: 2020. 10 hó

Tervezett helyszín: Békéscsaba (a helyszínt az ajánlattevő biztosítja)

Tervezett létszám: 50 fő regisztrált célcsoport tag, 10 fő a foglalkoztató partnerek munkatársai, 5 fő szervező.

A rendezvény célja: A projekt oktatási programjaival kapcsolatos széleskörű tájékoztatás a célcsoport tagjai részére, foglalkoztató partnerek részére bemutatkozási lehetőség, konkrét álláslehetőségek ismertetése, személyes kapcsolatfelvétel a célcsoporttagokkal. Munkavállalók és munkáltatók részére információcsere, potenciális munkalehetőségekhez felvételi elbeszélgetések lebonyolítása.

Feladat: Potenciális partnerek megkeresése a mezőgazdaság, környezetvédelem, egészséges életmód és turisztika területéről minimum 5 foglalkoztató partner megjelenésével. Meghívandó célcsoport tagok elérhetőségeinek felkutatása. Hirdetések készítése (web, újsághirdetés, szórólap, helyi TV vagy rádió) és közzététele.

Ellátás: kávé, üdítő, péksütemények.

Reklámanyag biztosítása: (pólók a program arculati kellékeivel, tájékoztató anyagok, papírtasakban) 65-65 db. Szórólap szerkesztése, kihelyezése 2500 db. (Reklámanyagok gyártási költsége külön tételben)

Személyi feltételek: 5 fő hostess a jelenléti ívek vezetékéhez, általános tájékoztatáshoz

Tájékoztató anyag készítése. (1 oldal, A/4 méret, kétoldalas, színes, karton) az arculati kézikönyvnek megfelelően.

Technikai szolgáltatások: projektor, számítógép, hangosítás, fotódokumentáció, teremdekoráció készítése.

3.     Állásbörze 2.

Tervezett dátum: 2020. 12 hó

Tervezett helyszín: Gyula, (a helyszínt az ajánlatkérő biztosítja)

Tervezett létszám: 50 fő regisztrált célcsoport tag, 10 fő foglalkoztató partnerek munkatársai, 5 fő szervező.

A rendezvény célja és feladatai: ugyanaz, mint a 2. rendezvénynél.

4.     Szakmai (időközi) konferencia

Tervezett dátum: 2020.12 hó

Tervezett létszám: 50 fő

Tervezett helyszín: Gyula,  (a helyszínt az ajánlatkérő biztosítja)

A rendezvény célja: A projekttel kapcsolatos széleskörű tájékoztatás. A célcsoport tagjainak elérhetőségében segítséget nyújtó potenciális (oktatási, foglalkoztatási) partnerekkel személyes kapcsolatfelvétel, információcsere.

A projektben részt vevő célcsoporttagok bemutatkozása. A projekt részeredményeinek ismertetése.

A helyi márkával (brand-del) való elképzelések bemutatása, megvitatása.

Az oktatási épület tervezett szolgáltatásainak bemutatása valamint az első beköltözők pályázati felhívásának bemutatása.

Feladat: potenciális partnerek megkeresése a mezőgazdaság, környezetvédelem, egészséges életmód és turisztika területéről. Vendégelőadó(k) felkérése.

Ellátás: kávé, üdítő, svédasztalos étkezés

Reklámanyag biztosítása: (pólók a program arculati kellékeivel, tájékoztató anyagok, papírtasakban) 50 db.

Személyi feltételek: 3 fő hostess

Tájékoztató anyag készítése. (1 oldal, A/4 méret, kétoldalas, színes, karton), az arculati kézikönyvnek megfelelően.

1 db sajtócikk szerkesztése és megjelentetése nyomtatott helyi/regionális sajtóban (az arculati kézikönyvnek megfelelően.)

Technikai szolgáltatások: projektor, számítógép, hangosítás, fotódokumentáció, teremdekoráció készítése.

5.     Állásbörze 3.

Tervezett dátum: 2021.03 hó

Tervezett helyszín: Békés megye, (a helyszínt az ajánlattevő biztosítja)

Tervezett létszám: 50 fő regisztrált célcsoport tag, 10 fő foglalkoztató partnerek munkatársai, 5 fő szervező.

A rendezvény célja és feladatai: ugyanaz, mint a 2. rendezvénynél.

6.     Állásbörze 4.

Tervezett dátum: 2021.06 hó

Tervezett helyszín: Gyula  (a helyszínt az ajánlattevő biztosítja)

Tervezett létszám: 50 fő regisztrált célcsoport tag, 10 fő foglalkoztató partnerek munkatársai, 5 fő szervező.

A rendezvény célja és feladatai: ugyanaz, mint a 2. rendezvénynél.

7.     Zárórendezvény

Tervezett dátum:  2021.08 hó

Tervezett helyszín: Oktatási épület a Gyulavári kastélyparkban (ajánlatkérő biztosítja)

Tervezett létszám: 50 fő

A rendezvény célja: A projekt rendezvényeiről (oktatási programok, állásbörzék, tanulmányutak)  széleskörű tájékoztatás. A további potenciális foglalkoztatási partnerekkel személyes kapcsolatfelvétel, információcsere.

A projektben részt vevő, szakképesítést szerzett célcsoporttagok közül három személy bemutatkozása.

Az oktatási épület és szolgáltatásainak valamint az első beköltözők bemutatása.

A bevezetendő helyi márka (brand) ismertetése.

Sajtótájékoztató 3 sajtó/médium részvételével.

Feladat: Potenciális partnerek felkeresése (Helyi/regionális állami és magánszervezetek, gazdálkodók, helyi termelők és egyéb érdekelt szervezetek és személyek)

Ellátás: kávé, üdítő, svédasztalos étkezés

Reklámanyag biztosítása: (pólók a program arculati kellékeivel, tájékoztató anyagok, papírtasakban) 50 db.

Személyi feltételek: 3 fő hostess , jelenléti ívek vezetése

Tájékoztató anyag készítése (1 oldal, A/4 méret, kétoldalas, színes, karton), az arculati kézikönyvnek megfelelően.

3 db sajtócikk megjelentetése nyomtatott helyi/regionális sajtóban (az arculati kézikönyvnek megfelelően.)

Technikai szolgáltatások: projektor, számítógép, hangosítás, fotódokumentáció, teremdekoráció készítése.

8.     Szakmai gyakorlathoz kapcsolódó tanulmányutak

Tervezett dátum: 2020.09-10  hó

Tervezett helyszín: Békés és/vagy Csongrád-Csanád megye, Arad és/vagy Bihar megye

Tervezett létszám: 2 x 20 fő felsőoktatásban részt vevő hallgató, 2 x 5 fő kísérőszemély.   (2 x 2 nap)

A rendezvény célja: Gyakorlati szakmai tapasztalat közvetlen megszerzésének biztosítása szakirányú (ökológiai) mezőgazdaság, környezetvédelem, turisztika)  közép- illetve felsőoktatási képzésben részt vevő diákok részére, ezáltal elhelyezkedésük motiválása és elősegítése az adott szakterületen.

Feladat: potenciális célcsoporttagok közvetlen és közvetett megkeresése, személyes kapcsolatfelvétel.

Programterv részletes kidolgozása: személyes kapcsolatfelvétel a célállomásokkal, csoportok fogadásának előkészítése. Helyszínek biztosítása.

Ellátás: napi kétszeri étkezés és frissítők biztosítása,

Reklámanyag biztosítása: (pólók a program arculati kellékeivel, tájékoztató anyagok, papírtasakban) 40 db.

Technikai szolgáltatások: fotódokumentáció készítése, résztvevők szállítása a tanulmányút célállomásaira.

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a rendezvények előkészítéséhez (pl. résztvevők megkeresése, hirdetések közzététele, helyszínek előkészítése, alvállalkozók bevonása, meghívók tervezése, kiküldése stb.) lebonyolításához (pl. helyszíni felügyelet, hostessek biztosítása, jelenléti ívek nyomtatása és vezetése, ellátás biztosítása, hang- képtechnika és technikus biztosítása, tájékoztató anyagok tervezése és kihelyezése, rendezvény értékelő lapok készítése stb.) teljesítést követő utómunkáihoz (pl. takarítás, visszaállítás, visszaszállítás, teljesítést alátámasztó dokumentációk készítése stb.) kapcsolódó valamennyi költséget.

A megvalósítás során a környezetvédelmi irányelveket figyelembe kell venni. A nyomtatványok szórólapok, csomagolások, stb., újrahasznosított papír használatával készüljenek. Törekedni kell a hulladékok minimalizálására illetve újrahasznosíthatóságára.

Az állásbörzék résztvevőinek toborzásához készítendő szórólapokat A/4 méretben egyedi vágással, kétoldalas, színes kivitelben kell készíteni, újrahasznosított papíron.

A reklámpólókat tartós anyagból, galléros kivitelben előzetes méretegyeztetést követően kell gyártatni, melyre az arculati elemeket, logókat, szlogeneket tartós nyomdai eljárással és/vagy hímzéssel kell felvinni.

Az ajánlattételi adatlap kitöltésével nyilatkozik arról, hogy az ajánlatban foglalt szolgáltatásokkal üzletszerűen foglalkozik, illetve arra vonatkozóan, hogy a tevékenysége során betartja a személyes adatok kezelésére vonatkozó (GDPR) jogszabályokat.

3. Ajánlattétel:

Ajánlattételi határidő: 2020. július 22. Ajánlattevő a mellékelt Ajánlattételi adatlap kitöltésével, postai úton vagy e-mail-ben történő ajánlat benyújtásával pályázhat.

Az e-mailben küldött ajánlatokat is aláírással és (amennyiben van) cégbélyegzővel ellátva kell megküldeni.

4. Ajánlatok elbírálása, teljesítés

Ajánlatkérő az írásbeli ajánlatokat értékeli, és a legalacsonyabb összegű ajánlat alapján választja ki a szállítókat, a döntés/megrendelés várható időpontja 2020. július 27.

Az egyes rendezvények megvalósítását követően Szolgáltató rendezvényenként 1 db számlát nyújt be, a fizetési határidő a számla érkeztetésétől számított: 8 nap.

Ajánlatkérő a 1 db előlegszámla benyújtásának lehetőségét biztosítja a Szolgáltató részére, melynek összege a teljes szolgáltatási díj legfeljebb 10%-a és elszámolása a végszámlából történik.

Az egyes rendezvények résztvevőinek előirányzott száma az ajánlatkérő támogatási szerződésének mellékletében rögzített kötelező vállalások, melytől az egyes rendezvény-kategórián belül összességében eltérni nem lehet. Az egyes rendezvény-kategóriákon belül a tervezett/tényleges létszám tekintetében ajánlatkérő +/- 25%-os eltérést biztosít, melyek értelmében a tervezethez képest túlregisztrálás esetén a Szolgáltató az egyes rendezvény létszámból adódó többletköltségei megfizetésre kerülnek, de összességében a teljes szerződéses szolgáltatási díj nem nőhet. Amennyiben az adott rendezvényen a résztvevők száma a tervezett létszámot a 25%-nál nagyobb mértékben múlja alul, abban az esetben az adott rendezvény vonatkozásában a szolgáltatási díj a tényleges résztvevők számával arányosan csökkentésre kerül. Az egyes rendezvényeken más és más célcsoporttagoknak kell részt venniük, azaz egy célcsoporttag csak egy rendezvényen lehet regisztrált résztvevő. (Nincs akadálya annak, hogy egy személy több állásbörzén is részt vegyen, de csak egy helyen lehet figyelembe venni a rendezvény létszámához illetve költségeihez. A résztvevőknek kötelező jelleggel a projekt valamely hátrányos helyzetű célcsoportjához kell tartoznia: álláskereső vagy létminimum alatt élő, többgyermekes, gyermekét egyedül nevelő, nő, roma, nyugdíjasokat kivéve.

  • Ajánlatkérő tételenként (rendezvénytípusonként illetve a reklámeszközökre) részajánlat-tételi lehetőséget biztosít.
  • Ajánlatkérő fenntartja a jogát az eljárás eredménytelenségének vagy részbeli eredménytelenségének kihirdetésére.
  • Ajánlatkérő fenntartja a jogát az ajánlatok visszautasítására és a szerződés meg nem kötésére amennyiben a kapott legalacsonyabb összegű részajánlatok alapján számított összes beszerzési költség jelentősen meghaladja a rendelkezésre álló forrást.

Gyula, 2020. július 13.

                                                           Tisztelettel:

 Oroszné Árgyelán Ilona projektmenedzser asszisztens

Ajánlattételi lap  2020_6_KMA

I. Ajánlattevő adatai:

Cégnév:

 

Székhely:

 

Adószám:

 

Kapcsolattartó neve:

 

Telefonszám:

 

E-mail cím:

 

 II.             Ajánlat tárgya:

 

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány (5711 Gyula, Külterület 4. adószám: 18387830-2-04) Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosítójelű projektje megvalósításához kapcsolódó rendezvények szervezésére és lebonyolítására.

III.           Ajánlati ár:

Az ajánlatkérés tárgyára – az ajánlatkérésben foglalt specifikáció szerinti tartalommal - az alábbi ajánlati árat adom:

Megnevezés

Nettó ár (Ft)

mennyiség (db)

Nettó érték (Ft)

ÁFA (Ft)

Bruttó összeg (Ft)

Sajtótájékoztatóval egybekötött nyitó rendezvény (2020.08 hó)

 

1

 

 

 

Állásbörze 1. (2020. 09 hó)

 

1

 

 

 

Állásbörze 2. (2020. 12 hó)

 

1

 

 

 

Szakmai konferencia (2020.12 hó)

 

1

 

 

 

Állásbörze 3. (2021. 03 hó)

 

1

 

 

 

Állásbörze 4. (2021. 06 hó)

 

1

 

 

 

Záró rendezvény (2021.08 hó)

 

1

 

 

 

Tanulmányút (2020.09-10 hó) (2 x 20 Fő)

 

2

 

 

 

Póló a program arculati elemeivel

 

400

 

 

 

Projekt szórólap rendezvényekhez

 

10000

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

IV.           Ajánlat érvényessége

Ajánlatomat a benyújtást követő ………  napig (min. 60 napig) fenntartom.

 V.   Nyilatkozom, hogy az ajánlatban foglalt szolgáltatásokkal üzletszerűen foglalkozom, illetve tevékenységem során betartom a személyes adatok kezelésére vonatkozó (GDPR) jogszabályokat.

Dátum: …………., 2020. ……………….

                                             

……………………………………..

Ajánlattevő cégszerű aláírása

Küldendő 2020. július 22-ig:

Levélben: Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány 5711 Gyula, Külterület 4.

és e-mailben: aláírást követően szkennelve, pdf formátumban: panka@biotej.hu

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 13
Tegnapi: 42
Heti: 13
Havi: 227
Össz.: 43 362

Látogatottság növelés
Oldal: 2020/ Hirdetmény Rendezvények-Befejezett hirdetés
Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány - © 2008 - 2024 - verbadocent.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »