Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány

VERBA DOCENT projekt

Ügyiratazonosító:  2021_2_KMA

Tárgy: Beszerzési hirdetmény IT eszközökre, 2. rész (pontosítással kiegészített)

 

Tisztelt Ajánlattevő!

 

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program 2014-2020 ROHU 380 azonosító jelű projektjének megvalósítása keretében ajánlatot kér Önöktől az alábbiak szerint.

 

1. Az Ajánlatkérő szervezet neve, címe, további elérhetőségek:

 

Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány

Cím:            5711 Gyula, Külterület 4.

Ügyintéző:  Várhelyi Zoltán

telefon:       20/9596336

email:          varhelyi.zoltan@biotej.hu

 

További információ kizárólag a fenti elérhetőségeken szerezhető be!

 

2. A jelen beszerzési felhívás tárgya:

 

Az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosító jelű projektjének megvalósításához kapcsolódó IT eszközök beszerzése 2. rész.

 

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az aradi Excelsior (Asociatia pentru Promovarea Valorilor Naturale si Culturale ale Banatului si Crisanei) Egyesülettel együtt a „VERBA DOCENT” Felnőttképzés az egészséges élet és a fenntartható életkörnyezet területén elnevezésű program keretében, hátrányos helyzetű személyek részére képzések megszervezését és lebonyolítását tűzte ki célul. A projekt sikeres megvalósításához az Alapítvány ezúton kéri az Önök írásbeli ajánlatát a specifikációban foglalt oktatási célú IT eszközökre.

 

3. Specifikáció eszközönként:

 

s.sz.

Megnevezés:

Elvárt paraméterek:

Mennyiség (db)

1

Laptop munkaállomás,  22”–os monitorral, operációs rendszerrel

Előirányzat: INTEL CORE i5 10 vagy 11 generációs processzor, 8 GB DDR4 ram, 256 GB SSD, WLAN+BT, elsődleges monitor min 14” FHD.,  külső monitor 21-24” IPS FHD, telepített/beállított Windows 10 Pro operációs rendszer, min. 3 db USB Port, külső billentyűzet, külső optikai egér, hordtáska, csatlakozó kábelek, 3 év helyszíni garancia, 

17

2

Irodai program csomag

Előirányzat: Office 2019 Home and business, Hun (telepítéssel)

17

3

Vírusirtó szoftver

Előirányzat: F-Secure HUN  (telepítéssel)

17

 

 

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a helyszíni átadáshoz, telepítéshez, üzembe helyezéshez, garanciális helyszíni szervizhez illetve szervizbe történő szállításhoz szükséges valamennyi költséget.

 

Az eszközök csak 2020-2021-ben gyártott, magyarországi márkaképviselettel rendelkező, új, korábban üzembe nem helyezett termékek lehetnek. Az ajánlat tárgyát képező eszközöknek meg kell felelnie a vonatkozó európai irányelveknek, szabványoknak, illetve az azokat átültető magyar jogszabályoknak, szabványoknak, környezetvédelmi előírásoknak.

Minden eszköznek magyar nyelvű felülettel (billentyűzettel, magyar nyelvű szoftverrel), és magyar specifikációval kell rendelkeznie.

 

Az egyes eszközöknél megjelölt paraméterek előirányzatok, azokkal mindenben egyenértékű illetve jobb eszközök elfogadásra kerülhetnek.

 

Az eszközökről műszaki specifikációt kell mellékelni az ajánlathoz.

Kizárólag nagy igénybevételre tervezett, megfelelő szervizháttérrel rendelkező, új eszközökre vonatkozik az ajánlatkérés, branddel nem rendelkező (noname) illetve otthoni használatra tervezett eszközökre vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.

Kizárólag licenc-igazolással rendelkező, jogtiszta szoftverek kerülnek elfogadásra, shareware, freeware programokra vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.

 

Ajánlattevő nyilatkozata szükséges arról, hogy az ajánlatban foglalt eszközök forgalmazásával üzletszerűen foglalkozó kereskedő cég.

 

Ajánlatkérő részajánlat-tételre az egyes eszköz ill. szolgáltatási tételeken belül nem biztosít lehetőséget, azaz tételeken kisebb mennyiségű vagy többféle termék szállítására nincs lehetőség.

 

Kért szállítási időszak:           2021. április 1 – 2021. április 17.

 

 

3. Ajánlattétel:

 

Ajánlattételi beérkezési határidő: 2021. március 2. 16 óra. Ajánlattevő a mellékelt Ajánlattételi adatlap kitöltésével, a megajánlott eszközökre vonatkozó részletes műszaki specifikációt mellékelve, postai úton vagy e-mail-ben történő ajánlat benyújtásával pályázhat. Az e-mailben küldött ajánlatokat legkésőbb a fenti határidőig postai úton is meg kell küldeni vagy személyesen átadni aláírással és cégbélyegzéssel ellátva.

 

4. Ajánlatok elbírálása, teljesítés

 

Ajánlatkérő az írásbeli ajánlatokat értékeli, és a specifikációban szereplő paramétereknek megfelelő, legalacsonyabb összegű ajánlatok alapján választja ki a szállítót/szállítókat, a döntés/megrendelés várható időpontja 2021. március 5.

A szállító 1 db maximum 20%-os mértékű előlegszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be, a fizetési határidő a számla érkeztetésétől számított: 8 nap.

 

  • Ajánlatkérő fenntartja a jogát az eljárás eredménytelenségének kihirdetésére.
  • Ajánlatkérő fenntartja a jogát az ajánlatok visszautasítására és a szerződés meg nem kötésére amennyiben a kapott legalacsonyabb összegű részajánlatok alapján számított összes beszerzési költség meghaladja a rendelkezésre álló forrást.
  • Azon árajánlatokat, amelyek érvényessége nem éri el a 60 napot, de döntés tervezett időpontjában minden egyéb tekintetben érvényesek Ajánlatkérő érvényesnek tekinti.

 

Gyula, 2021. február 25.

 

 

                                                           Tisztelettel:

                                                                                         Ráki Zsolt

                                                          projektmenedzser asszisztens

                                                                            Körös-Maros Alapítvány

 

 

 

Ajánlattételi adatlap  2021_2_KMA

 

  1. I.                   Ajánlattevő adatai:

Cégnév:

 

Székhely:

 

Adószám:

 

Telefonszám:

 

E-mail cím:

 

Kapcsolattartó neve, elérhetősége

 

 

  1. II.                Ajánlat tárgya:

A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány (5711 Gyula, Külterület 4. adószám: 18387830-2-04) Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosítójelű nyertes pályázatának megvalósításához kapcsolódó IT eszközök  beszerzése 2. a mellékelt műszaki specifikáció szerint, megfelelve az ajánlatkérésben foglalt paramétereknek/követelményeknek.

 

  1. III.             Ajánlati ár:

Az ajánlatkérés tárgyára az alábbi ajánlati árat adom:

 

 

Megnevezés:

Típus és paraméterek:

Egységár (Ft)

Menny

Nettó összeg (Ft)

ÁFA (Ft)

Bruttó összeg (Ft)

1

Laptop munkaállomás, +22”–os monitorral, operációs rendszerrel

 

 

17 db

 

 

 

 2

Irodai program csomag

 

 

17 db

 

 

 

 3

Vírusirtó szoftver

 

 

17 db

 

 

 

 

Mindösszesen:

 

 

 

 

 

 

 

  1. IV.             Vállalt szállítási határidő: A megrendeléstől számított …… nap

   

  1. Ajánlat érvényessége: a benyújtást követő ………  nap (min. 60 nap fenntartom.

 

  1. Vállalt garancia: …….. hónap.

 

Dátum: …………., 2021. ……………….

                                                                                                                                                                                                                                ……………………………………..

                                                                                        Ajánlattevő cégszerű aláírása

Küldendő 2021. március 2. 16.00-ig:

Postai úton: Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány Cím:  5711 Gyula, Külterület 4.       és

e-mailben: Aláírást követően szkennelve, pdf formátumban: varhelyi.zoltan@biotej.hu

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 42
Heti: 4
Havi: 218
Össz.: 43 353

Látogatottság növelés
Oldal: 2021/2 Hirdetmény IT eszközök 2. rész-Befejezett hirdetés
Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány - © 2008 - 2024 - verbadocent.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »