Ügyiratazonosító: 2021_2_KMA
Tárgy: Beszerzési hirdetmény IT eszközökre, 2. rész (pontosítással kiegészített)
Tisztelt Ajánlattevő!
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program 2014-2020 ROHU 380 azonosító jelű projektjének megvalósítása keretében ajánlatot kér Önöktől az alábbiak szerint.
1. Az Ajánlatkérő szervezet neve, címe, további elérhetőségek:
Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány
Cím: 5711 Gyula, Külterület 4.
Ügyintéző: Várhelyi Zoltán
telefon: 20/9596336
email: varhelyi.zoltan@biotej.hu
További információ kizárólag a fenti elérhetőségeken szerezhető be!
2. A jelen beszerzési felhívás tárgya:
Az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosító jelű projektjének megvalósításához kapcsolódó IT eszközök beszerzése 2. rész.
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az aradi Excelsior (Asociatia pentru Promovarea Valorilor Naturale si Culturale ale Banatului si Crisanei) Egyesülettel együtt a „VERBA DOCENT” Felnőttképzés az egészséges élet és a fenntartható életkörnyezet területén elnevezésű program keretében, hátrányos helyzetű személyek részére képzések megszervezését és lebonyolítását tűzte ki célul. A projekt sikeres megvalósításához az Alapítvány ezúton kéri az Önök írásbeli ajánlatát a specifikációban foglalt oktatási célú IT eszközökre.
3. Specifikáció eszközönként:
s.sz. |
Megnevezés: |
Elvárt paraméterek: |
Mennyiség (db) |
1 |
Laptop munkaállomás, 22”–os monitorral, operációs rendszerrel |
Előirányzat: INTEL CORE i5 10 vagy 11 generációs processzor, 8 GB DDR4 ram, 256 GB SSD, WLAN+BT, elsődleges monitor min 14” FHD., külső monitor 21-24” IPS FHD, telepített/beállított Windows 10 Pro operációs rendszer, min. 3 db USB Port, külső billentyűzet, külső optikai egér, hordtáska, csatlakozó kábelek, 3 év helyszíni garancia, |
17 |
2 |
Irodai program csomag |
Előirányzat: Office 2019 Home and business, Hun (telepítéssel) |
17 |
3 |
Vírusirtó szoftver |
Előirányzat: F-Secure HUN (telepítéssel) |
17 |
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a helyszíni átadáshoz, telepítéshez, üzembe helyezéshez, garanciális helyszíni szervizhez illetve szervizbe történő szállításhoz szükséges valamennyi költséget.
Az eszközök csak 2020-2021-ben gyártott, magyarországi márkaképviselettel rendelkező, új, korábban üzembe nem helyezett termékek lehetnek. Az ajánlat tárgyát képező eszközöknek meg kell felelnie a vonatkozó európai irányelveknek, szabványoknak, illetve az azokat átültető magyar jogszabályoknak, szabványoknak, környezetvédelmi előírásoknak.
Minden eszköznek magyar nyelvű felülettel (billentyűzettel, magyar nyelvű szoftverrel), és magyar specifikációval kell rendelkeznie.
Az egyes eszközöknél megjelölt paraméterek előirányzatok, azokkal mindenben egyenértékű illetve jobb eszközök elfogadásra kerülhetnek.
Az eszközökről műszaki specifikációt kell mellékelni az ajánlathoz.
Kizárólag nagy igénybevételre tervezett, megfelelő szervizháttérrel rendelkező, új eszközökre vonatkozik az ajánlatkérés, branddel nem rendelkező (noname) illetve otthoni használatra tervezett eszközökre vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.
Kizárólag licenc-igazolással rendelkező, jogtiszta szoftverek kerülnek elfogadásra, shareware, freeware programokra vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.
Ajánlattevő nyilatkozata szükséges arról, hogy az ajánlatban foglalt eszközök forgalmazásával üzletszerűen foglalkozó kereskedő cég.
Ajánlatkérő részajánlat-tételre az egyes eszköz ill. szolgáltatási tételeken belül nem biztosít lehetőséget, azaz tételeken kisebb mennyiségű vagy többféle termék szállítására nincs lehetőség.
Kért szállítási időszak: 2021. április 1 – 2021. április 17.
3. Ajánlattétel:
Ajánlattételi beérkezési határidő: 2021. március 2. 16 óra. Ajánlattevő a mellékelt Ajánlattételi adatlap kitöltésével, a megajánlott eszközökre vonatkozó részletes műszaki specifikációt mellékelve, postai úton vagy e-mail-ben történő ajánlat benyújtásával pályázhat. Az e-mailben küldött ajánlatokat legkésőbb a fenti határidőig postai úton is meg kell küldeni vagy személyesen átadni aláírással és cégbélyegzéssel ellátva.
4. Ajánlatok elbírálása, teljesítés
Ajánlatkérő az írásbeli ajánlatokat értékeli, és a specifikációban szereplő paramétereknek megfelelő, legalacsonyabb összegű ajánlatok alapján választja ki a szállítót/szállítókat, a döntés/megrendelés várható időpontja 2021. március 5.
A szállító 1 db maximum 20%-os mértékű előlegszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be, a fizetési határidő a számla érkeztetésétől számított: 8 nap.
Gyula, 2021. február 25.
Tisztelettel:
Ráki Zsolt
projektmenedzser asszisztens
Körös-Maros Alapítvány
Ajánlattételi adatlap 2021_2_KMA
Cégnév: |
|
Székhely: |
|
Adószám: |
|
Telefonszám: |
|
E-mail cím: |
|
Kapcsolattartó neve, elérhetősége |
|
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány (5711 Gyula, Külterület 4. adószám: 18387830-2-04) Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosítójelű nyertes pályázatának megvalósításához kapcsolódó IT eszközök beszerzése 2. a mellékelt műszaki specifikáció szerint, megfelelve az ajánlatkérésben foglalt paramétereknek/követelményeknek.
Az ajánlatkérés tárgyára az alábbi ajánlati árat adom:
|
Megnevezés: |
Típus és paraméterek: |
Egységár (Ft) |
Menny |
Nettó összeg (Ft) |
ÁFA (Ft) |
Bruttó összeg (Ft) |
1 |
Laptop munkaállomás, +22”–os monitorral, operációs rendszerrel |
|
|
17 db |
|
|
|
2 |
Irodai program csomag |
|
|
17 db |
|
|
|
3 |
Vírusirtó szoftver |
|
|
17 db |
|
|
|
|
Mindösszesen: |
|
|
|
|
|
|
Dátum: …………., 2021. ……………….
……………………………………..
Ajánlattevő cégszerű aláírása
Küldendő 2021. március 2. 16.00-ig:
Postai úton: Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány Cím: 5711 Gyula, Külterület 4. és
e-mailben: Aláírást követően szkennelve, pdf formátumban: varhelyi.zoltan@biotej.hu