Ügyiratazonosító: 2022_1_KMA
Tárgy: Beszerzési hirdetmény 17 db oktató laptop
Tisztelt Ajánlattevő!
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program 2014-2020 ROHU 380 azonosító jelű projektjének megvalósítása keretében ajánlatot kér Önöktől az alábbiak szerint.
1. Az Ajánlatkérő szervezet neve, címe, további elérhetőségek:
Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány
Cím: 5711 Gyula, Külterület 4.
Ügyintéző: Várhelyi Zoltán
telefon: 20/9596336
email: varhelyi.zoltan@biotej.hu
További információ kizárólag a fenti elérhetőségeken szerezhető be!
2. A jelen beszerzési felhívás tárgya:
Az Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosító jelű projektjének megvalósításához kapcsolódó 17 db oktató laptop beszerzése.
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány az aradi Excelsior (Asociatia pentru Promovarea Valorilor Naturale si Culturale ale Banatului si Crisanei) Egyesülettel együtt a „VERBA DOCENT” Felnőttképzés az egészséges élet és a fenntartható életkörnyezet területén elnevezésű program keretében, hátrányos helyzetű személyek részére képzések megszervezését és lebonyolítását tűzte ki célul. A projekt sikeres megvalósításához az Alapítvány ezúton kéri az Önök írásbeli ajánlatát a specifikációban foglalt oktatási célú laptopok számítógépekre.
3. Specifikáció eszközönként:
s.sz. |
Megnevezés: |
Elvárt paraméterek: |
Mennyiség (db) |
1 |
Laptop munkaállomás, 22”–os monitorral, operációs rendszerrel |
Előirányzat: INTEL CORE i5 10 vagy 11 generációs processzor, 8 GB DDR4 ram, 256 GB SSD, WLAN+BT, elsődleges monitor min 14” FHD., külső monitor 21-24” IPS FHD, telepített/beállított Windows 10 Pro operációs rendszer, min. 3 db USB Port, csatlakozó kábelek, 3 év helyszíni garancia, |
17 |
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a helyszíni átadáshoz, telepítéshez, üzembe helyezéshez, garanciális helyszíni szervizhez illetve szervizbe történő szállításhoz szükséges valamennyi szolgáltatást is.
Az eszközök csak 2021-2022-ben gyártott, magyarországi márkaképviselettel rendelkező, új, korábban üzembe nem helyezett termékek lehetnek. Az ajánlat tárgyát képező eszközöknek meg kell felelnie a vonatkozó európai irányelveknek, szabványoknak, illetve az azokat átültető magyar jogszabályoknak, szabványoknak, környezetvédelmi előírásoknak.
Minden eszköznek magyar nyelvű felülettel (billentyűzettel, magyar nyelvű szoftverrel) kell rendelkeznie. Az egyes eszközöknél megjelölt paraméterek előirányzatok, azokkal mindenben egyenértékű illetve jobb eszközök elfogadásra kerülhetnek.
Az eszközökről műszaki specifikációt kell mellékelni az ajánlathoz.
Kizárólag nagy igénybevételre tervezett, megfelelő szervizháttérrel rendelkező, új eszközökre vonatkozik az ajánlatkérés, branddel nem rendelkező (noname) illetve otthoni használatra tervezett eszközökre vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.
Kizárólag licenc-igazolással rendelkező, jogtiszta szoftverek kerülnek elfogadásra, shareware, freeware programokra vonatkozó ajánlatok elutasításra kerülnek.
Ajánlatkérő részajánlat-tételre nem biztosít lehetőséget, azaz kisebb mennyiségű vagy többféle termék szállítására nincs lehetőség.
Kért szállítási időszak: 2022. április 1 – 2022. április 30.
3. Ajánlattétel:
Ajánlattételi beérkezési határidő: 2022. március 7. 16 óra. Ajánlattevő a mellékelt Ajánlattételi adatlap kitöltésével, a megajánlott eszközökre vonatkozó részletes műszaki specifikációt mellékelve, postai úton, e-mailben, vagy személyesen adhat ajánlatot. Az ajánlatokat aláírással és cégbélyegzéssel kell ellátni.
4. Ajánlatok elbírálása, teljesítés
Ajánlatkérő az írásbeli ajánlatokat értékeli, és a specifikációban szereplő paramétereknek megfelelő, legalacsonyabb összegű ajánlat alapján választja ki a szállítót. A döntés/megrendelés várható időpontja 2022. március 10.
A szállító 1 db maximum 20%-os mértékű előlegszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be, a fizetési határidő a számla érkeztetésétől számított: 8 nap.
Ajánlatkérő fenntartja a jogát az eljárás eredménytelenségének kihirdetésére.
Gyula, 2022. február 25.
Tisztelettel:
Ráki Zsolt
projektmenedzser asszisztens
Körös-Maros Alapítvány
Ajánlattételi adatlap 2022_1_KMA
Cégnév: |
|
Székhely: |
|
Adószám: |
|
Telefonszám: |
|
E-mail cím: |
|
Kapcsolattartó neve, elérhetősége |
|
A Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány (5711 Gyula, Külterület 4. adószám: 18387830-2-04) Interreg V-A Románia-Magyarország Együttműködési Program ROHU-380 azonosítójelű nyertes pályázatának megvalósításához kapcsolódó 17 db oktató laptop beszerzése a mellékelt műszaki specifikáció szerint, megfelelve az ajánlatkérésben foglalt paramétereknek/követelményeknek.
Az ajánlatkérés tárgyára az alábbi ajánlati árat adom:
|
Megnevezés: |
Típus és paraméterek: |
Egységár (Ft) |
Menny |
Nettó összeg (Ft) |
ÁFA (Ft) |
Bruttó összeg (Ft) |
1 |
Laptop munkaállomás, +22”–os monitorral, operációs rendszerrel |
|
|
17 db |
|
|
|
Dátum: …………., 2022. ……………….
……………………………………..
Ajánlattevő cégszerű aláírása
Küldendő 2022. március 2. 16.00-ig:
Postai úton: Körös-Maros Vidékfejlesztési és Ökogazdálkodási Alapítvány Cím: 5711 Gyula, Külterület 4.
e-mailben: Aláírást követően szkennelve, pdf formátumban: varhelyi.zoltan@biotej.hu